Trinnarbeid.

Hvordan virker trinnene i våre liv?

Trinnarbeid.

Innlegg varg » 22:27 - Tirsdag 29 Apr 2008

heisann.. gått uregelmessig til møter et par tre år nå vil jeg tro.
har hatt en del snubleturer men føler meg rimelig klar for hele pakka denne gangen.

Hvordan begynner jeg?
bør jeg kjøpe & lese trinnguiden?

er vell trinnarbeid jeg er mest usikker på. noen som vil spytte ut litt om hvordan de begynte? Regner med det ikke finnes noe fasitsvar, men om noen føler for det kunne vi vel tatt for oss første trinn..

anyone?
varg

Re: Trinnarbeid.

Innlegg borgar » 15:49 - Torsdag 01 Mai 2008

varg skrev:heisann.. gått uregelmessig til møter et par tre år nå vil jeg tro.
har hatt en del snubleturer men føler meg rimelig klar for hele pakka denne gangen.

Hvordan begynner jeg?
bør jeg kjøpe & lese trinnguiden?

er vell trinnarbeid jeg er mest usikker på. noen som vil spytte ut litt om hvordan de begynte? Regner med det ikke finnes noe fasitsvar, men om noen føler for det kunne vi vel tatt for oss første trinn..

anyone?

Jeg anbefaler deg at trinnene jobber du sammen med en sponsor med så blir dere to enige om åsse dere gjør det. På trinnene tror jeg ikke det er noe fasitsvar og mye rart sies om de. Finn din måte du sammen med en sponsor. Velg deg en sponsor som har noe du vil ha, å det er ikke så farlig, funker det ikke så er det bare å skifte da.
borgar

spons

Innlegg varg » 17:26 - Torsdag 08 Mai 2008

ja du sier noe, jeg var egentlig ganske kjapt ute med å skaffe meg en sponsor. klarte ikke helt å følge det opp da, å hadde en del snubleturer.
føler vi ikke er helt på nett så jeg skal se om jeg får siktet meg inn på en ;)

skal få kjøpt meg den trinnguiden - så får jeg vel et lite innblikk i hva det dreier seg om..

Noen av dere som møter på øksne til sommeren eller?
noen som kan fortelle meg litt om hvordan det er, å om jeg kan ta med madammen fx? hun er ikke i felleskapet.
varg

Gå til Trinn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest