hei alle sammen!:-D

Desverre er det innført registreringsplikt for alle innlegg. Det ble for mye reklame for artikler ikke relatert til NA!

hei alle sammen!:-D

Innlegg xnarkolina » 01:02 - Tirsdag 20 Mai 2008

jg er ei jente p snart 24 år som har holdt meg unna min store amfetamin-lidenskap i snart 3 år! Dette er noe jeg er veldig stolt av og fornøyd med! Men d dumme er at man etter en stund glemmer å rose seg selv. Man tar d liksom for gitt når dagene blir "normale" Men d vil jeg minne alle om: Hver dag uten stoff er en seier!!!!!
xnarkolina

Re: hei alle sammen!:-D

Innlegg Tulla » 06:48 - Fredag 05 Des 2008

xnarkolina skrev:jg er ei jente p snart 24 år som har holdt meg unna min store amfetamin-lidenskap i snart 3 år! Dette er noe jeg er veldig stolt av og fornøyd med! Men d dumme er at man etter en stund glemmer å rose seg selv. Man tar d liksom for gitt når dagene blir "normale" Men d vil jeg minne alle om: Hver dag uten stoff er en seier!!!!!

Samtidig vil jeg igjen ... (som jeg delte på et møte i kveld) ... Si at det finnes INGEN tvil om at UANSETT hvor vanskelig dagen i dag er, blir den 1000 ganger verre MED rusmidler ....

Vi har en tendens til å lure oss selv med at det er lettere å takle problemene med litt rus i blodet .... hmmm .... nope ... det har jeg fått bekreftet igjen og igjen :shock:

Og håper jeg slipper å måtte gå i samme fella igjen .. ;)
Jeg har alltid rett ;-)
Brukerens avatar
Tulla

Gå til Fortell oss hvem du er!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest